Made with your own love!

vrijdag 20 mei 2016

On the move - Verhuis je mee?!

Degene die me al wat langer volgen weten dat ik vorig jaar met deze blog gestart ben. DIY, interieurtips, binnekijken bij, inspiratie; het was van alles wat. Inmiddels heb ik een eigen website (klik hier!). Op deze website kun je o.a. mijn webshop vinden, interieuradvies boeken en vanaf nu zal daar deze blog actief worden voortgezet. Minder tekst, meer foto's (dat is tenminste de bedoeling :)).

Het zou natuurlijk erg leuk zijn als je met me mee verhuisd dus....
Wil je op de hoogte blijven volg me dan op Instagram (KLIK HIER!!). Nog geen account? Dan is het zeker de moeite waard om er een aan te maken, want de mooiste foto's en inspiratie (ook van andere accounts!!) komen hier voorbij :)
Of neem gewoon regelmatig een kijkje op www.1oakstyling.nl.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten