Made with your own love!

maandag 8 juni 2015

Meet washitape!

Ik liep laatst door de Hema en zag daar in een bak met afgeprijsde spulletjes washitape liggen. Nu had ik daar al wel een rolletje of wat van, maar deze waren te leuk om te laten liggen... (dat gaat meestal zo bij mij met knutselspullen... je hebt er al genoeg van, maar toch ;-) )
Die rolletjes washitape kwamen in de grote doos terecht tot ik deze morgen op Pinterest een leuk idee voor bij zag komen. Ik ging er even op zoeken en ja hoor... inspiratie genoeg!

Sowieso is washitape geweldig om kadootjes mee te versieren, maar dat je het ook zo leuk in huis kon gebruiken wist ik niet! Zelf ga ik aan de slag met quotes en foto's voor aan de muur met washitape. Kun je lekker makkelijk wisselen en geeft een speels effect! Het resultaat hiervan zet ik binnenkort op de FBpagina van Made with your own love!. Ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie resultaten, dus laat die gerust achter in een comment op de FBpagina! :)

Deze geweldige plaatjes hieronder vond ik op deze site. Een heerlijke site om echt even rond te neuzen en te genieten van mooie plaatjes en om ideeën op te doen.



love




Op anightowlblog.com vind je 100 leuke ideeën die je met washitape kunt doen. Hiernaast zie je al een aantal ideetjes. De onderzetters met washitape vind ik zelf erg leuk! Ook leuk om cadeau te doen...

Veel leuke en verschillende washitape kun je vinden bij de Hema en Action. Maar wil je net een wat unieker exemplaar dan moet je echt even op google kijken. In het buitenland gebruiken ze washitape meer dan in Nederland en er zijn dan ook meer verschillende designs te vinden.

Veel succes er mee en ik ben benieuwd waar jij allemaal pimpt met washitape! :)
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten